Idag är en stor dag!

Ja, för idag fyller min älskade år.
Han börjar bli gamal nu;) Fyller 24 år idag!
Jag uppvaktade honom med frukost på sängen och en liten paket.
Han fick ett presentkort på jack and jones på 500 kronor.
För hans riktiga paket hade inte hunnit bli färdigt=/
Han ska få en helikoptertur över Linköping stad;)
Det har han tjatat om länge att han vill göra så det blev en kanon present.
Han blev jätte glad.
Har även skickat ett stor och jätte fin blombukett med blomsterbud till hans jobb i eftermiddag.
Han är dyr idag min älskade, men det är han helt klart värd=)
Jag älskar att få uppvakta människor jag tycker om, få ge bort presenter och överraska.
Finns det något roligare?
Hoppas att han tycker om buketten med.
Den blev jätte fin.
Det är 5 röda rosor, tre stora gula blommor av nåt slag, och tre stora oranga blommor.
Sen är det några bär liknande blommor och lite grönt.
Även gröna kvistar som är bundna som två hjärtan.
Blev kanon nöjd med buketten iaf.

Nu ska jag göra mig i ordning för jobb.
Natta kommer och hämtar mig klockan 13 så vi hinner ta en glass innan jobbet;)
Det är jag och Natta som stänger ikväll så det blir en kul kväll=)

Ha det bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: Polle

Äh vadå 24 e väl ingen ålder hlr ;P haha.. Du får gratta han i efterskott från mig.. Åh vilka fina presenter du fixat åt honom, han e nöjd o glad kan jag tänka mig :) Puss

2009-06-02 @ 13:51:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0