Inte långt kvar!

Min kusin har varit här idag.
Därför jag inte skrivit förens nu.
Känns otrevligt att sitta vid datorn när man har besök.

Haha bjuder på en bild på min kära kusin och mig;)

Min kusin ska vara kattvakt här åt våra två små monster när vi åker på semester.
Så himla snäll och ställer upp på det, Tack!
Så idag var vi och handlade lite och sådär, vad han ville ha och äta och det som behövdes för att han skulle klara sig här i 2 veckor.

Nu är det ju inte så lång tid kvar tills vi åker.
Åker här ifrån klockan 07.00 torsdag morgon.
Och det ska bli så jäkla skönt!!
2 hela veckor med sol bad mys och massa god mat med min älskling. Lovely!

Har funderat lite.
Vissa människor kan bete sig lite konstigt ibland.
Hur tänker man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0