det snöar som bara attan

Ja fy bubblan vad det snöar ute, värsta snökaoset här i Linköping.

Nu har jag iaf gjort mig i ordning, sitter här och slösurfar lite. Ska ta pendeltåget som går från stationen klockan 13.30.
Sen bär det av till kära moster.
Moster fyllet ju år idag med. Ett stort grattis till dig världens bästa moster=)

Vet inte vad vi ska hitta på ikväll, blir nog bara lugnt kanske spela lite spel. Det brukar vi göra hos moster=)
Åh jag längtar tills imorrn när jag får träffa min älskade familj=)

Kommer nog vara lite dålig uppdatering under helgen=/ Men det ska jag gottgöra på måndag när jag kommer hem igen!

Ha en kanon helg allesammans, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: wictoria

sv: tack Sandra, du är så sjukt gullig!:)

2009-03-27 @ 13:17:12
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: wictoria

det värsta är att det har varit sjukt bra väder när jag varit sjuk och igår sa jag till min kompis, om jag kommer till skolan imorn så snöar det säkert, och jag tänkte gå dt idag men är fortfarande sjuk och det snöar..:P

2009-03-27 @ 13:38:18
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0