En sväng på Ikano-huset

Åkte till skolan och va där till klockan 15.15. Fixk massa information och fick fylla i en elevmapp på datorn. Välja kurser och så vidare. Jag började iaf med Psykologi A nu. Det ska bli kul=)

efter mötet på skolan åkte jag till ikano och mötte upp min käraste när han slutade jobbet. Vi gick där ute i 2 timmar och kollade. Nicco köpte ett par nya jeans och en tröjja. Håll i er nu.....Jag köpte ingenting. Haha det är inte ofta det händer. Men vill så gärna ha Lascosts nya doft Love of pink, den är gudomlig. Hittade även en jätte snygg handväska på H&M och en skit snygg trenchcoat(stavning?) på Vila. Men det får vänta tills nästa månad.

För övrigt så får jag ganska goa pengar tillbaka på skatten, härligt. Skönt när man får flera tusen så där som man inte ens har räknat med.

Ikväll ska vi se på The mentalist och äta chili ostbågar, Mums

Imorrn blir det jobb 9-15 härligt.

Kommentarer
Postat av: Polle

Vad kul det låter :) Förvånad över att du inte köpte dej nåt :D Skönt att du får tillbaka pengar, kanske en annan oxå kan få? ;P

2009-04-04 @ 08:50:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0