Förlåt för dålig uppdatering=/

Ja fy skäms på mig vad jag har vart dålig att uppdatera..=/

Har jobbat hela helgen, så kvällarna har varit lugna=) Har jobbet idag med. Började klockan 7 imorse, inget kul när man är sjukt morgontrött som jag=/
Jobbar imorrn med börjar 07.45..=/ Kommer vara helt död imorrn kväll.

Förlovade mig i fredags=))) Allt gick jätte bra. Vi valde att vara hemma och mysa. Vi åt fläskfile, gorgonzola sås och ris och hadee det allmänt underbart och mysigt. Jag älskar dig Nicco!

Nu ska jag röka lite se ska jag ta ett powernap. Nicco har lovat att väcka mig, annars skulle jag inte komma upp igen=P Känner att jag behöver få vila en stund, kommer somna aldeles för tidigt annars och vakna och inte kunna sova inatt=/

Nej nu är det sängen med hög musik som gäller.

vad har ni gjort i helgen?
Hoppas ni haft en bra helg=)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men gud är det sant!?

Grattis!!!

2009-03-16 @ 23:40:20
Postat av: Maria

lägger till dig i kväll...

har inte lösenordet till bloglovin på jobbet:(

Ha en bra dag

Kram

2009-03-17 @ 08:45:41
URL: http://xtremebeautytnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0