Framme hos moster i Väderstad

Nu har jag varit här en liten stund=) Tåget var ju självklart försenat=/ Köpte mig en räkbaguette och skulle sätta mig och äta innan tåget gick. Då var det fullt inne i väntsalen så jag fick sätta mig ute=/ Har alltså ätit min första lunch ute för detta året, i snö och minusgrader. Inte så kul. Men men det var gott och jag fick upp värmen igen på tåget.

Nu sitter jag alltså här hos min kära moster. Hon håller på att föra över musik från min mobil till sin=P haha.
Ska börja med maten snart med. Jag är hungrig som en varg, så det ska bli gott.

Ikväll ska vi titta på lets dance och hejja på coola bagge;) Hon är grym hon.

Vad ska ni ha för er i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0