Funderar

Jag funderar på om jag ska spara ut mitt hår till långt igen eller om jag ska klippa det

                                         
Kort                                       eller                               Långt



Vad tycker ni??


Jag funderar även på att jag vill åka till Napa denna säsongen med, men Nicco tycker inte det=(
Jag kan förstå honom också, jag hade nog inte tyckt att det var så kul om han åkte iväg och jobbade 3 månader.
Men det är svårt när man verkligen vill nåt. Det är svårt att acceptera vad den andra tycker.
Men men. Det kommer säkert fler chanser=)
Eller kommer livet för alltid vara tråkigt bara för att man har en pojkvän?
Nu menar jag ju självklart inte att livet är tråkigt i den benämningen utan det jag menade va exempel det här med Napa.
Att man inte kan göra precis som man själv vill för att det finns någon annan att tänka på.
Det är tråkigt, sen älskar jag livet tillsammans med Nicco.
Det gör jag verkligen.
Men jag är så envis och viljestark så det är svårt många gånger.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Helt klart den korta frissen..den knäcker!!!

Grymt snygg i den!!!

2009-03-02 @ 22:42:05
Postat av: Malin

Jag röstar också på kort!

2009-03-03 @ 00:24:43
URL: http://tanthulda.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Röstar också på kort!! Det var snyggt :D

2009-03-09 @ 14:23:40
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0