hemma från jobbet

nu har jag precis kommit hem från jobbet. Skönt. Nicco lagar mat till ig så gulligt av han=)
Har vart ganska lugnt på jobbet idag, så ag har tillbringat mesta dels av tiden på golvet istället för i kassan. Lite roligt när man får lite ombyte sådär. Dock inte lika kul när jag plockade en pall med dricka så tappade jag en urk med cider som sprack=S Den snurrade runt och sprutade som ett jävla monster=/ Hela jag lus hela dricka avdelningen blev dyngs7ur och klibbig. fick cider över hela mig från topp till tå. så jag är helt klibbig. Ska hoppa in i duschen efter att jag ätit=) Kan behövas håret klibbar fast=/ Haha så det kan gå =P

Imorrn blir det jobb mellan 13.45-21.15. Det innebär alltså stängning. Vilket är lite drygt. Jag stänger med den nya tjejen Sofia. Det ska nog gå bra.

Nehe nu ska jag kolla flummiga bilder på facebook från morbrors fest i lördags=)

Ha det bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0