Hemma igen!

Japp nu är jag hemma igen. Kom för ca en timme sen. Fick skjuts hem av min kära moster och hennes sambo, så att jag kunde få med mig lite grejer från mitt bohag hem=) Har ju mina grejer i deras förråd. Helgen har vart kanon. Sovit hos moster sen i fredags, var hos mamma hela Lördagen och träffade alla. Igår kom min morbror med sina två små barn och sin sambo, så vi fikade och hade allmänt trevligt.

Tyvärr har jag blivit sjuk. Är genom förkyld, har ont i halsen och har massa feber=/ Varit förkyld hela helgen men febern fick jag igår. Inget kul alls. Blir så mammig och gnällig när jag är sjuk. Nyser hur många gånger som helst under en dag. Mår inget vidare faktiskt=/

Men men värmen börjar komma, vi har fint väder och solen skiner=) Finns inget bättre. Älskar solen. Nu är det väl inte alldeles för långt kvar till sommaren? Hoppas att snön håller sig borta nu tills nästa vinter. Är trött på den skiten nu.

Ett tack till Morgan för de fina kommentarerna=) Kul att du gillar att läsa min blogg=) Kollade igenom mitt fotoalbum(mamma har gjort ett fint album från det att jag föddes fram till nu) Och har kort på dig där i=P Ett kort ligger du och kramar om mig i sängen när jag va väldans liten. Haha kul=)

Nej nu ska jag vila lite, så kanske jag mår bättre när jag vaknar igen=) Hoppas kan man ju.

Hur har er helg varit? Hoppas ni haft det bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack, min dag var super bra.

Hoppas du kryar på dig...

Kram

2009-03-30 @ 18:27:29
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0