Just ja

Idag har jag vart hos mormor Anita och lämnat bilen. Vi tog en fika och pratade massa skit=) Hon skulle ut och dansa på Cupolen den pigga tanten, hon är fasen 70 bast men det kan man verkligen inte tro. Skönt med pigga tanter. Fick hjälpa henne med håret osv. Sen va hon snäll och körde hem mig så jag slapp ta bussen.

På sniskan men men. Mormor Anita iaf=)


Mormor Anita och jag=)

Nehe nu ska jag gå och slänga upp älsklingen ur badet för jag måste tvätta ur färgen. Vill inte riskera att tappa mitt hår för att han ska njuta i ett varmt bad. Haha

Kommentarer
Postat av: wickan

sv: haha, jag försöker dölja allt jag kan. jag har liksom komage :( jag mår jättedåligt över det..

2009-03-01 @ 23:51:44
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-03-02 @ 15:47:24
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0