Konstiga grannar

jag har ju tidigare nämt att nån av grannarna håller på och borrar och har sig på morgonarna, det har dem inte gjort på ett bra tag nu förutom imorse=/ Då började dem spika vid 07.35 och självklart så vaknar jag för det är så himla lyhört i detta hus. Kunde inte somna om igen fören vid halv 10 då dem slutade banka. Det lät som om dem stod och bankade i min hall precis utanför sovrummet. Jag låg i sängen och var så irriterad. Jag börjar ju inte jobba fören 14.45 idag då vill jag gärna sova lite längre än till 07.30. Vill ju gärna orka med hela kvällen på jobbet utan att vara som en zombie=P

Men men jag somnade om en stund igen iaf, det var skönt=) Nu sitter jag här och läser bloggar och slösurfar lite.ska snart börja göra mig i ordning och sen ta bussen till jobbet. Hoppas det blir en bra kväll.

Jag måste bara tipsa om en underbart bra blogg. Hon som skriver driver en salong där hon gör massa olika underbart fina naglar. Hon visar ofta mycket fina bilder och hon har även massa olika tävlingar för sina läsare. Bloggen hittar ni här

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0