Kvällen sprang iväg

Har varit full rulle på jobbet hela kvällen, mycket folk såhär vid löning=)
Skönt när det är mycket folk, då finns det något att göra hela tiden.
Det ända negativa är att man blir fast i kassan hela tiden, får ingen tid över till annat. Och det är ganska påfrestande att bara sitta där, man blir trött i huvudet.
Men jag tycker om mitt jobb.

Nu ska jag mysa lite med min älskade;)

Imorn bär det av till Moster som fyller år och på lördag åker vi ner till Jönköping och hälsar på mamma och mina syskon=) Det var hur länge sen som helst sen jag träffade dem. Senast var på Julafton tror jag. På söndag fyller min äldsta lillasyster år. Då blir hon 19, hon är ju inte liten längre..=/ hehe.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: morgan nero

hälsa mamma och gratta syrran från mig

2009-03-26 @ 21:50:29
Postat av: Cecilia

Hoppas du får en riktigt trevlig helg! Skönt med lite längre ledighet ;)

2009-03-26 @ 22:44:05
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0