Musik

fy bybblan vad jag älskar musik. Nicco och jag satt och gjorde lite musik igår, det slutade kanonbra=) Nu har jag fått äran att skriva en text till låten=P Jag har aldrig någonsin skrivit en låttext, hur ska detta gå till=S Någon som kan hjälpa mig kanske?;)
Får väl se hur det slutar, ska väl kunna komma på nåt iaf tycker man. Man lyssnar ju på musik hela dagarna, så det ska väl inte vara helt omöjligt att få ihop nåt.

Nicco sa igår när vi låg i sängen och skulle sova att jag är sådär gulligt trög. Jag frågade om det positivt eller negativt. Han sa att det var absolut inte negativt att va gulligt trög. Han sa också att han skulle starta en blogg enbart för mig=) Där han skulle skriva om mig och mina "gulligt tröga" utlåtanden. HAHA får väl se hur det går.

Imorgon får jag äntligen hem mitt löparband=D Shiit vad här ska motioneras=) Måste ju göra nåt åt kroppen nu till beach 09;)

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Postat av: wickan

sv: det är bara det att den bits när man tar upp den :/

2009-03-01 @ 15:07:48
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0