Myskväll

solen lyste även denna morgon. Vaknade vid 06.50 och steg upp ganska direkt, eller låg och drog mig en liten stund men inte lika länge som vanligt. Började jobba 07.45 och slutade 15.00.

Nu har jag varit hemma en stund och inte gjort ett skit. Nicco håller på att städa för fulla muggar, vilken underbar sambo man har;)
Ikväll ska vi ha myskväll. Niccos fina ide att vi skulle mysa ordentligt. Har köpt vin, kex, vindruvor och massa olika ostar=) Så vi ska gluffsa, mysa och titta på nån film och bara ägna tid åt varandra. Det behöver man faktiskt. Visa att man bryr sig osv. Massage och kill det är fina grejer det.

Jobba imorgon med så får ta det ganska lugnt med vinet ikväll..=P

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åhh vindruvor (A)Hoppas kvällen var riktigt mysig!



Sv:Den tatueringen du såg nu var den som jag gjorde i torsdags, alltså är det den nya. Den jag älskar ;)

2009-03-22 @ 11:10:50
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0