På topp!

Mitt humör är fortfarande på topp. Nu har jag hunnit duscha och göra mig i ordning och massa annat skit och fortfarande har jag 25 minuter att spendera innan jag måste bege mig mot jobbet.
Natta ringde innan och va glad över att det var hon och jag som stänger idag och undrade om hon skulle hämta upp mig här=) Så gullig är hon som tänker på mig. Tänk att det kan göra så mkt att någon bara bryr sig. Så tack Natta, det känns alltid mycket roligare att komma till jobbet när man blir så varmt välkommnad av dig=)

Hade fått en kommentar av Mogge, och själklart har han ingen blogg=/ Men gud vad kul att läsa att du blev glad av mitt inlägg=) Skönt att kunna bidra til en bra dag för någon annan.

Solen strålar fortfarande ute och jag njuter. Det ända att klaga på för tillfället är att det fortfarande blåser kyliga vindar ute=/ När ska dem härligt ljumna vindarna inta vårat land? Men just nu skiter jag i dem kalla vindarna, solen värmer så himla härligt iaf=)

Nehe en cigg innan Natta kommer, sen jobba hela kvällen

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas humöret höll sig på topp hela kvällen!



Sv: Tack så mkt, ska kanske testa det :)

Gå gärna in och titta på min tatuering och säg vad du tycker ;)

2009-03-19 @ 22:47:26
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0