Skolan!

Nu sitter jag här igen och slösurfar lite.

Ska snart börja göra mig i ordning, för idag ska jag på möte på skolan=) Ska ju börja plugga. Får se hur dem har tänkt sig. Tänkte att jag skulle höra lite med dem, jag vill ju bara plugga upp betygen så att jag kan söka in till behandlingsassisten sen. Så jag kanske inte behöver läsa hela programmet. Ska iaf läsa Omvårdnad på distans på Moa-lärcentrum här i stan. Det ska faktiskt bli himla kul. Får väl se hur det kmmer att gå, men det ska nog gå bra.

Efter mötet vet jag inte vad jag ska hitta på. Hem och städa lite kanske. Men usch det är inte kul. Men det behövs ju det med, så får nog bli lite städning.

Vad ska ni hitta på en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: morgan nero

fan vad bra jag pluggar också det är tungt Men det går det är bara att ha flaggan i topp jag har en kompis som gått på moa och han tyckte att det var jättebra och han hade lite skolproblem innan men gick ut vård programmet med mvg i nästan allt

2009-04-01 @ 08:38:54
Postat av: Polle

Hallå!! Vad e detta?? Ska du plugga?? :) Hoppas att det kommer gå bra iaf ;)

2009-04-04 @ 08:48:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0