Underbar kväll

Igår var en underbar kväll. Massa kärlek och mys. först var vi ju på stan som jag skrev igår och åt på Kina. Vi spenderade hela dagen tillsammans igår. Så härligt. Var länge sen vi hade en ledig dag tillsammans. På efermiddagen så gav vi varandra helkroppsmassage;) Gud vad det är skönt. Och det slutade bara på ett sätt..;) hehe. Därefter hoppade vi in i en varm dusch tillsammans. Sen gick vi och köpte pizza och myste ner oss i soffan framför en film. Man behöver verkligen ge varandra den tiden ibland. Man känner sig helt underbart förälskad. Tror att alla människor behöver det. Har man ingen att dela detta med så tror jag att det är minst lika viktigt att unna sig själv tid, bara koppla av och ta hand om sig själv. Lägga sig i ett varmt bad med bubblor och koppla av, ta ett härligt fotbad och kanske lägga en ansiktsmask. Då känner man sig som en ny människa. Eller vad tror ni?
Ta vara på er, vi lever bara en gång!

Efter en underbar ledig dag igår så ska jag jobba hela kvällen ikväll. Det ska bli skönt. Börjar klockan 14.45 och slutar vid stängning klockan 21.15. Vet inte riktigt vem jag stänger med, men någon rolig äniska är det säkert=)

Har även ett nytt projekt framför mig. Att jobba hemifrån. Ska kolla upp det lite mer noggrant. Pratade med dem igår, men ska kolla deras webinar online nu någon kväll. Ska såklart ha kvar mitt "vanliga" jobb, men knäcka lite extra hemifrån.

Ska ju få tid till att boka in ett möte med min "spökskrivare" också så att vi kan börja med boken snart, det ska bli såå himla kul=) Hoppas att det blir bra.

Vad ska ni ha för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0