Dålig uppdatering!

Förlåt allesammans, men det har faktiskt inte hänt så mkt.
Va hos Carro och Danne igår de har ju köpt en jätte söt liten hundvalp=)
Så vi va ute en sväg med den och sen tog vi en kopp kaffe och pratade lite skit.

Åkte till skolan på handledning och så hämtade jag ut en ny kurs.
Har pluggat en hel del, så äntligen är jag klar med föregående kurs. Fick in den i precis sista stund.

Har umgåtts med min älskade med, var och tittade på en lägenhet till igår. En trea på vasavägen. Den va inte alls lika fin som fyran=/
Imorrn får vi svar på lägenheten på repslagargatan, alltså den fina fyran=) Jag hoppas hoppas och hoppas att vi får den. Håll tummarna för oss!

Har även spelat lite chicago och uno med min älskade=) Alltid trevligt att spela lite kort.

Idag är det jobb som gäller igen, jobbar 14.45-21.15. Alltså stängning.
Vet inte vem jag stänger med, men det blir väl förhoppningsvis nån kul och trevlig prick=)

Kommentarer
Postat av: Towa

Hej, kul att du vill operera, vad vill du göra?

2009-05-13 @ 21:09:05
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Polle

Ja det ha vart väldans korta rader de senaste dagarna tycker jag ;P

Skönt att du blev färdig med kursen iaf :) Vad e det för kurs du ska läsa nu?

Oja jag håller tummarna så hårt det bara går! Puss

2009-05-13 @ 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0