Idag är jag duktig

Jajjemensan idag är jag duktig. Sitter här och pluggar för fulla muggar.
Har fortfarande 4 av 8 uppgifter kvar att göra=/ Kursen avslutas nästa vecka.
Måste plugga ännu mer med andra ord.
Känner att jag kört fast lite eller kanske inte riktigt har ro till att plugga har iaf gjort 2 uppgifter nu.

Jag pluggar ju på distans. Vi läser en kurs åt gången. När vi startar en ny kurs så får vi ett häfte, ibland flera häften som innehåller uppgifter av olika slag som ska göras. Ofta innehåller dem uppsatser som ska skrivas, olika riktningar som ska argumenteras och så vidare. Vi har även olika föreläsningar och seminarier. Jag är iaf super nöjd med detta sätt att läsa. Det enda som är negativt är att man inte alltid tar sig tid till att sitta ner och plugga för att det finns roligare saker att göra=/ Sen så får man sån super press på sig när det bara är typ 1 vecka kvar innan kursen ska avslutas. Har även känt att det kan vara lite svårt när man inte har någon lärare eller någon form av genomgångar för de olika uppgifterna. Men vi har kontakt med lärarna på olika vis, Telefon, mail och vi har även tillgång till skolan.

Nu ska jag ta mig något att äta. Börjar bli hungrig.

Förresten så tror jag att jag håller på att bli förkyld igen=/ vaknade inatt och var helt igenkorkad i näsan och hade ont i halsen=(

Kommentarer
Postat av: Polle

Rätta takter ;) Ja det kan vara lite jobbigt men skönt att ni kan ta kontakt med lärarna iaf.. Skulle det krångla så hör av dej så kanske jag kan hjälpa :P Fast tror du klarar det bättre själv ändå :D

Usch får inte hoppas du ska gå o bli sjuk uppepå allt nu :( Puss o kram

2009-05-05 @ 19:59:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0