Inlines

Igår pluggade jag ju och var duktig, gav upp när Nicco kom hem=P
Nicco gick ner till Ica och skulle handla lite, kom hem med 5 st jätte fina rosor från blomsteraffären=) Han är för go den. Jag blev lite generad men även himla glad.

Idag åkte jag och mitt hjärta in till stan. Det regnade=/ Vi åkte vidare ut till Ikano istället, bättre eftersom att där är allt under samma tak typ=)
Köpte mig ett par nya inlines då jag inte hittar mina gamla. Så nu blir det åka av, ska bara vänta på att det ska bli lite bättre väder.

Har även övertalat Nicco om att vi ska börja träna=) Har tjatat och nu går han med på det. Dem ska öppna ett nytt gym här i stan så dem har ett kanon erbjudande. Ett parkort kan man köpa, det kostar endast 249kr i månaden. Fett billigt=)
Så nu ska vi förhoppningsvis börja träna lite på gym snart med!

Nu sitter Nicco och Linus och spelar tråkigt jävla Nhl=/ Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Nu börjar solen skina helt plötsligt=D Efter en hel dags regnande, Jippie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så gullig han e ;)

Så kul med inlines, får hoppas vädret blir bättre snart så du kan åka på dem :)

Wiiee det e ju asbra, slippa träna själv oxå :P

Puss

2009-05-06 @ 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0