Kalkon och tomater

det är vad min lunch består av, en macka med kalkonbröst och tomat. Mums vad gott.
Jag sitter här och slösurfar, hade tänkt att jag skulle plugga idag, men jag får inte igång det. Har ingen lust alls, känns bara meningslöst att ens försöka då=S

Jobbar onsdag, torsdag och fredag så får väl plugga i helgen eller nåt.
Nicco åker ju till Riga i helgen så jag är ju endå helt ensam hela helgen=S då kan jag lika gärna plugga och få tiden att gå lite fortare tills min älskade kommer hem igen=)

Nu är det inte så lång tid kvar tills vi åker till Turkiet. Ska li så jäkla skönt, 2 hela veckor fyllt med mycket sol, bad, god mat, lite äventyr och massa kärlek och mys;) Helt lovely!!

Jag har en STOR STOR saknad efter dig=/ Vet inte hur jag ska kunna få dig att förstå!

Kommentarer
Postat av: Polle

Mums det lät riktigt gott ;) Hmm inte skoj när lusten sviker, får hoppas det känns lättare senare lr en annan dag :S

Åh så härligt :) Hoppas att ni får fullspäckat med sol, lr nej förresten, hoppas ni kommer hem som blekfisar :P Vem pratar du om? :S Puss

2009-05-26 @ 16:19:43
Postat av: Marina

För jag är med i föreningen och jag tycker dom är bra, för ända sen dom kom till makten har allting förändrats och det är bra! :)

2009-05-26 @ 18:33:29
URL: http://tolicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0