Kontraktskrivning

Idag har jag och min käraste varit inne på stångåstaden och skrivit kontrakt på den nya lägenheten.
Det gick bra!
Efter att vi suttit där och babblat och skrivit aoutografer på flera papper så åkte vi ut till bo-butiken och beställde nya tapeter och nya köksluckor.
Tror den nya lägenheten kommer bli himla fin=)

Nu steker Nicco pyttipanna, ägg och bacon MUMS. Och jag som inte får äta. Himla synd om mig. Haha.

Ikväll kommer min älskade Polle=D Ska möte henne på resecentrum ikväll vid 21.55.
Ska bli så himlans mysigt, hon stannar ända till söndag.

Imorrn ska jag vara hundvakt åt lilla Tyra, Carro och Dannes lilla valp=) Ska oxå bli himla mysigt, ska dock gå upp väldigt tidigt=/
Ska va där borta redan vid 06.30, men sånt man får ta.

Nu ska vi nog måla lite och sen spela lite kort=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0