Lugn lördag!

Ja dagen har varit lugn. Vaknade vid 11. Satte mig och skulle plugga, kom inte så långt så jag ringde Carro och bad om hjälp.
Gick dit och tog en fika, fick lite klarhet i pluggandet, men vi pratade mest gojja;)
Det va himla kul att träffa henne igen, det va länge sen sist.

Efter att jag varit där i ett par timmar så gick jag hem och pluggade vidare.
Åkte senare med Carro och Danne till Willys och handlade lite.
Sen hem och plugga igen.
Har vart en effektiv dag av pluggande, kommit en bra bit. Har nu en uppgift kvar i kursen. Den har jag tyvärr kört fast på=/
Hmm får se om jag kanske är klarare i huvudet imorrn, kursen ska va klar och avslutas på Tisdag.

Nu ikväll lagade min käraste jätte god lasagne som vi åt. Har spelat lite chicago och kollat på tv.
Snart blir det sängen, är grymt trött.

Kommentarer
Postat av: Towa

Ja men jag tror att det är vanligare att inte säga orden än att missbruka dem! ;)

2009-05-09 @ 22:37:46
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Polle

Weeho vad duktig du e ;)

2009-05-10 @ 14:00:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0