Myskläder och vit färg

Det är min outfit idag.
Vi har ju haft våra sovrumsväggar svarta och det kan de inte va när lägenheten ska besiktas=/
Så jag håller på att måla om de 3 svarta väggarna till vita väggar.
Det är ganska kul att måla men det är jobbigt med=P
Luktar pecka gör det oxå=/
När man målar så skvätter det väldans massa färg överallt där det egentligen inte ska vara färg=S
Exempelvis så är hela jag vitprickig. Haha men jag får skrubba bort det sen.

Och idag börjar min viktminskning också=) För att kunna förbränna kalorier och gå ner i vikt krävs det att man dricker mycket vatten, vilket är väldigt drygt då jag tycker att vatten smakar väldigt illa. Jag har än så länge druckit 1,5 liter vatten idag och det återstår endast 2.5 liter kvar för denna dagen.

Kommentarer
Postat av: Polle

Haha kan tänka mig att du e väldigt söt idag då :P Åh det kanske skulle vara nåt för mig då? Jag som iaf dricker vatten i vanliga fall :P Puss

2009-05-19 @ 17:24:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0