Spela kortspel

Har blivit lite av en favorit här i vårt hem;)
Igår var vi ute i Tornby och kollade lite på Shape, Nordic och Ikea. Ska ju köpa nya möbler och sånt till den nya lägenheten=)
Va även på Toys och köpte Skip Bo och Yatzy, som vi sedan satt och spelade när vi kom hem.
Kollade på bedtime stories innan vi gick och la oss. Den va väl inte så jätte bra tycker jag inte.

När vi vaknade idag så berättade Nicco att jag hade klöst honom i sömnen inatt=/ Han hade vaknat av att jag hade greppat tag i honom med naglarna och sen dragit till. Haha vet inte vad jag har drömt, men måste ju drömt nåt eftersom jag gjorde så.
Han hade skrikit AJ, vad faan gör du? Men inte fått nåt svar, så därför har jag iaf ursäkten att jag måste gjort det i sömnen.

Idag kommer moster och hennes sambo in till stan, vi ska ut till ikano en sväng och så. Mysigt=)
Jag älskar min underbara moster, hon är den bästa moster som finns=)

Imorrn börjar viktminskningen på riktigt, kan inte se ut såhär till sommaren=/ Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kan man räkna med massa spel nu när man kommer upp då? ;D

Haha oj, det måste varit en otäck dröm då :P

Mysigt att de kommer in till er :) Du får hälsa dem.. Puss

2009-05-18 @ 20:03:05
Postat av: Polle

Namnet försvann visst på förra kommentaren men du fattade väl ändå att det var jag ;P Puss

2009-05-18 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0