Gammal musik

Fick ett anfall och ville lyssna på gammal musik
Sitter här och lyssnar på magnus uggla och gyllene tiders fina ballader..;)
Hehe så det kan gå
Men de har många fina låtar
Älskar låten lova att du aldrig glömmer bort mig med Gyllene Tider
Den är riktigt fin

Idag blir det praktik från 14.30-21
Det ska bli trevligt

Känner mig inte riktigt okej=/
Är lite små deppo
Men det blir nog bättre snart=)


Bjuder på en bild från Turkiet i sommras.
Vill åka utomlands och bara få sola och mysa
Behöver värme och sol i det här rusket i SVerige


Kommentarer
Postat av: Pauline

Vilken söt bild på dig! :) Blir så glad när jag ser dig :)

Klart det kommer bli bättre snart ;) Om nåra månader så är solen tillbaka o det glada humöret med den :P Nej usch vi får verkligen hoppas att du kommer känna dig bättre innan dess :S

Ska tänka på dej när jag ligger på stranden på gran canaria ;)

Puss

2009-11-11 @ 22:54:35
Postat av: wictoria

söt du är!

2009-11-19 @ 10:16:23
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0