Färdig till sommaren, ska njuta av att vara nybliven mamma

Åkte till skolan på handledning klockan 13
Var hemma igen vid 14
Det gick bra och jag fick klarhet i mina uppgifter
Det kan vara lite knepigt att studera på distans
Man har ju inte någon genomgång eller tillgång till undervisning
Vilket i sin tur kan leda till många frågetecken:P
VI har dock bra lärare och som alltid har tid med handlening för oss distansare
Jag har nu satt igång med plugget
eller jag började direkt när jag kom hem;)
Tar bara en liten pluggpaus nu
måste ju läsa och skriva blogg;)
Jag fick även veta att jag kommer att hinna färdigt med min utbildning nu till sommaren
Trodde ju först att jag skulle få ett par restkurser till nästa termin
men så är inte fallet
Så till sommaren kan jag bara koppla av, föda barn och njuta av att vara nybliven mamma
och veta att min utbildning är helt klar och att det bara är att börja söka jobb=)
Såå  nice..

Kommentarer
Postat av: Ana

Åh så skönt det.. Inte så kul att behöva ta uppehåll när man är så nära slutet på utbildningen, men kul att höra att så va inte fallet :)

2010-04-08 @ 21:29:57
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: Wictoria

:)

2010-04-09 @ 11:30:18
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: Lotta

Härligt! Bara njuta av att vara mamma... Mina planer också =)

2010-04-12 @ 08:12:42
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0