Jag tog bloggledigt=)

Hej alla fina!
I helgen hade jag ju min underbara vän här
vi har haft det bra tillsammans
bara umgåtts och pratat en massa skit
Lördagen gick vi en runda på stan
sedan åkte vi ut till Tornby och gick på köpcentrumet IKANO

Söndagen spenderade vi ute i solen och åt glass:)
Jobbigt när man ska säga hej då=/
Men det gick bra
vi ses snart igen

Idag får jag se vad som händer
vill ut i det fina vädret
Kanske går en promenad senare sen=)
Nicco jobbar 13-20.15
Så får se om någon annan vill följa med..=)
Vad har ni för er idag?

Kommentarer
Postat av: Polle

Tack för denna helgen! :)

Ja vi ses snart igen!!! Puss

2010-04-12 @ 21:24:28
Postat av: Susanne

Dom finns på Halens! Puss

2010-04-13 @ 12:48:59
URL: http://susannne.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0