MIn kära vän

Jag va såå trött imorse..
Eller först var jag himla pigg vid 9 tiden när Nicco steg upp
men dum som jag var så skulle jag somna om
och då gick det knappt att vakna sen=/

Jag fick en massa gjort i skolarbetet igår=)
Har tyvärr kört fast på sista uppgiften=/
Har mejlat min lärare får se om hon ser det idag
Annars får jag ringa under dagen;)
Men jag e ju så yr och trög nu när jag e gravid
Hon blir kanske snart irriterad på mig;)
hahaha

Denna dagen är bara en enda stor väntan
Min underbara älskade vän från Karlskrona kommer tilll mig idag=)
Hon ska stanna hela helgen
Ska bli så mysigt att få träffa henne
Det va länge sedan sist=/
Ska försöka fördriva tiden så bra som möjligt
har tvättstugan vid 16
ska plocka ordning lite här osv


Snart är hon här hos mig=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kikar in..

Härlig blogg du ha =)

Allt bra?

2010-04-10 @ 09:26:56
URL: http://mamijessica.blogg.se/
Postat av: emma

hihi, vilken rolig bild på parro!

2010-04-10 @ 23:21:11
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0