Lat dag

Idag har varit en slapp dag
Har som vanligt vart hemma med lillskrutta
Idag har vi inte gått utanför dörren=/

Jag har städat, som alltid
Tycker inte jag gör annat
Men men det är väl så..

Har ett paket att hämta på Bengans spelbutik;) hehe
Det är ett paket från LCHF butiken
Har beställt naturligt sötningsmedel utan kolhydrater och fiberhusk
Fiberhusk ska jag ha då jag tänkt att prova baka ett bröd på LCHF vis:)
Får väl se hur det smakar.. :Phaha

Nicco jobbar till 20.15
Hemma kring 21
Jag funderar på om jag ska springa ner till gymmet och köra lite löparband
Skulle egentligen vilat idag inför vckans kommande träning
Men kondition kan man inte få för mkt av.. ;)
Det är bra för fettförbränningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0