Levande död

Japp det är så jag känner mig
Vår kära dotter tar död på mig
Hon har grinat i 5 nätter nu
Feberunge är inget att rekomendera

När hon vaknar- gnäll
När hon ska äta- gnäll
När vi leker- gnäll
När jag bär henne i famnen- gnäll
När hon ska sova- gnäll

Låter härligt va..
Om jag ska vara ärlig så blir man helt dum i huvudet
Man orkar inte med detta eviga gnäll
Värst av allt är att man måste stå ut
Jag orkar inte..
Just nu är Celine till salu, eller hon skänkes bort
Iaf i några dagar tills hon är sig själv igen
En glad, frisk och pigg liten skit
Saknar vår Celine
Det här monstret är inget kul...

Som tur är så ger hon ifrån sig ett par leenden och gurglanden om dagan
Annars hade det vart kört för länge sen..

Kommentarer
Postat av: joanna

tittde in och ville bara önska dig en mysig lördag kväll, kram

2010-12-11 @ 17:15:14
URL: http://duochjag.devote.se
Postat av: Lotta

Tufft det där! Man älskar dem ju över allt annat, men skriket kan verkligen ta fram känslor som man inte visste fanns! Håll ut, det blir bättre!!! Kram!

2010-12-12 @ 10:39:00
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0