Nu är vi här igen

Hejsan!
Vi har/har haft sjukstuga här hemma
Först lillfisan, sen Nicco och nu jag
Genom förkyld lagom till jul=/
Ska kurera mig väl hela veckan så är jag förhoppningsvis frisk till på fredag;)

Det händer så oerhört mycket med lillfisan hela tiden
Hon utvecklas massor just nu
Igår när jag gick in och skulle hämta henne efter hennes middagslur
ja då mötsa jag av en stående Celine i sängen
Det var bara att sänka sängen..
haha

Dagarna går utan att vi egentligen gör något speciellt
Nu får jag ju inte ens träna:(
Men jag blir förhoppningsvis frisk snart igen :)

Bjuder på ett par bilder på vår fina lilla tjej


Badmys med pappa


Sitter och glor på Jessica :)


Bus i gåstolen :)

Kommentarer
Postat av: Polle

Hoppas ni alla mår bättre nu <3

2010-12-29 @ 00:56:47
Postat av: Mia

Tack va gullig du är, och eran bebis måste vara den sötaste bebisen som finns!!!!!! :D

2011-01-03 @ 21:35:38
URL: http://miabekkhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0