Ett liv i ett annat liv

Igårkväll när jag skulle sova
Jag var verkligen tvungen att sova eftersom jag skulle upp tidigt idag
Då började bebben i magen att kravla runt som aldrig förr
Hon sparkade så dant att jag kunde inte undgå det
Och inte heller kunde jag koppla bort det
Det är en obehaglig känsla(k'nns som stötar)
men även den mest underbara känsla
Att veta att det är ett liv i mig
Våran älsakde bebis lever i mig och lever runt i magen så jag känner av det
Jag tycker det är helt ofattbart att allt bara kan funka

Det ska verkligen bli såå spännande att bli förälder=)


Våran älskade bebbe 12 veckor


Kommentarer
Postat av: Madde

JO tack det har jag. Åh vad roligt att se ultraljudsbilden :)

2010-02-15 @ 20:02:16
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Lona

Hej kika in på min blogg,där har jag just nu tävlingar och rabattkoder till er läsare! :)

http://lonatrogen.blogg.se

2010-02-15 @ 20:09:51
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Polle

Ojoj här har det verkligen uppdaterats i bloggen :P Hinner ju knappt med att läsa allt ;) Kommenterar lite blandat nu för orkar inte trycka på alla inlägg :P

Hoppas mobilen fungerar bättre snart! O att du kommer trivas på praktiken :)

Var du tvungen att slänga in bilder från värmen? Längtar man ju ännu mer tills solen kommer :P

Ja det e konstigt hur ngt kan leva i ens mage o sen komma ut och vara världens underbaraste :) Verkligen en spännande resa det blir framför oss!

Massa pussar o kramar till dig min älskade vän! <3

2010-02-15 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0