Häst, smidas och mycket snö

Jag har funderat som sagt och jag har nog kommit fram till att jag ska börja blogga lite bättre igen=P
I Torsdags var jag och Lollo ute och red
Tog en mysig runda över fälten
Snön låg helt örörd och var ca 50 cm djup
Hästarna fick jobba rejält

Tog även en runda igår.
Då hade de dock skottat upp en vall där vi ska gå över till fälten=/
Lollo red först
hennes häst tog ett stort skutt rätt ut och dök på andra sidan
haha jag bara såg hur Lollo flög framåt, men hon klarade sig utan att trilla nr i den djupa snön

Jag vågade inte chansa att komma över där på hästen,
ville inte skda det lilla livet i magen
så jag betsämde mig för att kliva av och gå över
Kommer då på att jag ej kommer upp på hästen
magen är ivägen;)
Blev ett jädra stå hej med många olika alternativ
Tog väl 10 minuter en kvart innan jag kom upp
vilka bravader..
Haha lilla söta Vilja flög över vallen och landade liggandes=/
Tur att jag klev av

Väl uppe igen så fortsatte ritten framåt.
Det är sååå härligt att få rida igen=)
Underbart!

Nehe nu ska jag göra mig iordning
Sophie kommer hit en runda
vi ska gå till hemköp och köpa gotte;)


Älskar Nicco av hela mitt hjärta!
Du är mitt allt

Kommentarer
Postat av: wictoria

Gud så fint kollage!

Gillar att du börjat blogga igen <3

2010-02-06 @ 15:50:29
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0