Skinande rent i mitt hem=)

Jag vet inte vad jag fick för ryck
Men någon form av städryck var det iaf
Känns skönt nu när allt är klart
Dock har jag väldigt ont i fötterna när jag stått upp så mycket..=/
Stackars fossingarna..
Jag har plockat iordning
Städat toaletterna
Dammat precis överallt
Har klättrat på stolar och köksbänkar för att kunna damma ordentligt överallt
Torkat dörrkarmar och lister
Damsugit
Ja allt ni kan tänka er
Har även vart ute i tvättstugan och slängt in två maskiner tvätt
Idag är jag effektiv..;)
En guldstjärna till mig
Har läst en stund i min braiga bok "vingklippt ängel"
Den är underbart bra
Dock även hemsk
Nej nu måste jag fortsätta läsa
Vad har ni för er??

Kommentarer
Postat av: graviditetsbloggen

ikväll åkte vi in akut för att undersöka emma. Blödningen gick för hon.

2010-02-22 @ 22:12:11
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: caroline

ja, jag kan tro det. ofta såna böcker som fångar en!

2010-02-22 @ 22:25:51
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0