Snö snö snö

God middag!
Sov länge idag till typ halv 11 kvart i 11;)
Det behövde jag

Har nu duschat och håller på att göra mig i ordning
Ska åka iväg till en vän och hjälpa henne att färga håret
Jag är dock osäker på om jag kommer iväg
Det har snöat som tusan och gör det fortfarande=/
De plogar parkeringen som krattor
Så risken att jag är fast igen är ganska stor
Har tidigare under denna vintern kört fast på den förbannade parkeringen
De liksom struntar i att ploga den, den är osm sista prio eller nåt
Riktigt störande, vi betalar fasen 400kr i månaden för parkeringen
Då tycker jag att det minsta man ska kunna begära är att ta sig in och ut från parkeringen
Men men
Får väl se om de för en gång skull har plogat nnär jag väl kommer dit
Det märks
Ha en trevlig dag nu så hörs vi lite senare=)

Kommentarer
Postat av: av

håll tummarna haha

2010-02-20 @ 12:48:02
URL: http://avos.blogg.se/
Postat av: Ana

Ja det är verkligen grymt mycket snö nu och man märker att sverige inte är förberädd på det heller, mycket som krånglar.. :S



Hoppas att du får en bra dag :)

2010-02-20 @ 13:08:22
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0