Vilken final

grym final i OS-hockeyn
Tittar ni?
Jag trodde faktiskt att Canada skulle vinna överlägset
Men icke
Nu efter matchslut står det 2-2
Alltså förlängnig som väntar
Den börjar om ca 10 minuter
Jag måste ju titta
Och jag som ska upp tidigt till praktiken imorrn.
Tror ju fortfarande att Canada kommer ta hem guldet
Men det vore grymt om USA tar det istället
Haha på Canadas hemmaplan
Ja, det vore grymt;)

Jag säger god natt redan nu
Kommer att dyka i säng efter hockeyn är slut

Får se om jag hinner blogga innan jag åker imorrn bitti
annars slänger jag in ett mobilinlägg så fort jag får en ledig stund..;)
Hörs imorrn
Sov gott alla fina!

Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

Vi har bestämt att Emma ska gästblogga varje söndag fram till förlossningen ^^



BTW: kanada vann os-guldet. bra final

2010-03-01 @ 00:25:20
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har <3

2010-03-01 @ 07:00:20
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0