kallt men underbart iaf

Ja idag var den stora dagen.
Jag var med en vän i stallet
lånade en av hennes hästa och vi gav oss ut på en ritt.
Jag var ganska ringrostig då jag inte ridit på några år.
Det som va svårt var att sitta ner ordentligt i sadeln, jag spände mig en del
vilket leder till sämre balans.

Vi både skrittade travade och galopperade=)
Det gick kanon
fick dock lite sammandragningar i magen=/
Inte så bra, får nog ta det lite lugnare på torsdag.

Vilja som i vanliga fall är en ganska lugn och cool häst
var idag givetvis ganska stirrig.
Haha hon va envis och ville inte riktigt lyssna på mig
Till slut gick hon jätte fint
tills det kom en buss, då började det om från början..;)

Haha hästar är för söta
de kan verkligen se spöken överallt och ingenstans

Nu sitter jag hemma
ska hoppa in i ett varmt och skönt bad
Har en hel del egen tid idag
Tänkte ta vara på det
måla naglarna o massa annan tjejgöra
Nicco jobbar kväll och är inte hemma fören strax innan 21

Kommentarer
Postat av: Polle

Oh så härligt :)

Kan tänka mig att det var underbart!! :)

Ja du får vara försiktig så det inte händer nåt med dig eller magen :S

Hoppas du blev en fin tjej med ;)

Puss

2010-01-19 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0