Medryttare=)

Åhh så roligt
Har idag pratat med Louise som behöver medryttare till en av sina hästar.
Jag ska få äran att hjälpa henne.
Ska dit på Måndag första gången och provrida Vilja.
Hoppas vi ska gå bra ihop så jag kan fortsätta att rida henne=)

Om ni bara visste hur mkt jag har saknat stall livet
det går inte förklara
Men nu ska jag få chans till att få tillbaka det där härliga.
Ska njuta av att bara känna lukten=)

Har ju dock inte ridit på ett tag=/
Ganska ringrostig.
Det brukar sitta i benmärgen och komma tillbaka ganska så fort
Hoppas att jag ska klara av det..
Lääängtar tills på måndag=)
Känns som en evighet tills dess..=/
haha


Tack Lollo att du ger mig denna chansen;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0