Hej igen

Inte haft en tanke på bloggen i det fina vädret
Idag är det grått ute så får passa på att skriva några rader
Har haft min moster på besök i stan
Umgåtts med henne en hel del
jätte mysigt
Haft det underbart med min älskade i solen
Grillat och bara njutit av det fina vädret

Bilen har krånglat
och vår katt honkatt har kastrerats för andra gången
hoppas det funkar nu
trodde inte det gick att misslyckas med det
aldrig hört om någon katt som kastrerats som ändå inte är kastrerad
aja nu är det gjort iaf hon verkar läka fint=)

Idag är det plugg på schemat
ska fixa det sista och skicka in och sen är jag äntligen färdig=)

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-07 @ 12:45:35
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Jennelie,:)

Nu har jag blivit dubbel moster!,Grattis sandra!<3

2010-06-11 @ 10:04:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0