Glömde bort lördagsgodis

God dag!
har haft en kugn morgon i min ensamhet
Mornade mig i sängen säkert en timme innan jag klev upp
Åt lite frukost och har läst lite bloggar=)

Som jag skrivit tidigare så har jag ju börjat ett liv utan sötsaker
Jag lovade mig själv att jag inte skulle äta mssa skräp
Men jag sa att jag fick äta lördagsgodis
Det tycker jag att alla är värda
Det va ju lördag igår
Och klockan 21 igår kväll så kom jag på att jag inte ahde ätit nåt godis
Hade inte haft en tanke på det på hela dagen;)
Jag som gått och längtat hela veckan
Kanske får det bli en liten godisbit ikväll
Får se hur det blir

Vi var iväg hos Ricke igår kväll och kollade på hockeyn
Sen hem och kollade på tv

Vad  har ni haft för er i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0