God morgon

Nu ska vi alldeles strax bege oss mot crocus mottagning här i stan
En ultraljudsklinik, där Anders Selbing arbetar
Han är en känd läkare inom fosterdiagnostik och har arbetat med UL sedan 1973
Han är väldigt duktig på det han gör
Vi var ju där för 2 veckor sedan och fick UL i 3D och så
Var lite osäkert med könet då, nästan hundra säkert
Men vi fick iaf komma tillbaka idag och kolla igen, HELT gratis=)
Det tyckte jag var snällt av han
Nehe nu måste jag klä på mig och sedan bege mig ut mot bilen
Hörs senare under dagen då ska ni få höra hur det gått på UL idag=)

Kommentarer
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

sv; för att det är snyggt ^^

2010-03-03 @ 08:37:22
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker. Det vore supersnällt om du ställde en fråga i menyn(min nya funktion), så svarar jag. Bara att kika in;)(A)

Hoppas att din dag har varit bra!

Kram Denise

2010-03-03 @ 16:58:35
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0