God morgon alla glada!

Idag var jag ganska pigg när klockan ringde
Det va skönt=)
Vaknade dock klockan 05 imorse och hade skit svårt att somna om=/
Men det gick tillslut
Nu har jag gjort mig i ordning och ska bege mig mot praktiken
Idag kommer de från TV och ska filma på praktiken
Jag ska då vara inlåst på toan;)
Vill inte vara med i tv..haha

Ska försöka hinna sänga in ett inlägg under dagen
Annars återkommer jag när jag kommer hem=)
Tänkte försöka pyssla ihop något intressant inlägg
Ska fundera under dagen och se vad jag kan komma på;)
Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Ciiz

ärsh jag tkr iaf att kroppen var fin :D shaake it :D

2010-03-08 @ 12:27:22
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

hej hoppas du har haft en bra början på veckan. Emma har cravings och kommer lägga in ett inlägg om det om en stund =)

2010-03-08 @ 16:05:34
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0