Nike-mottagningen

Hejsan!
Har ni saknat mig idag=/
Förlåt..
Har varit på praktiken hela dagen 9-17
Var dock tvungen att åka på ett läkarbesök under dagen
Jag var och träffade en barnmorska på specialmödravården
Man brukar bli remitterad dit om man är förlossningsrädd
Jag är inte det, men vill ha lite insikt i det hela
Idag pratade vi bara lite
jag fick berätta hur jag kände inför förlossning och föräldraroll osv
Och barnmorskan förklarade en hel del
Fick en ny tid i början på Maj
Då ska jag och min sambo få komma dit igen
och då ska vi få en rundvandring på förlossningsavdelningen och på BB
En guidad tur skulle man kunna säga;)
Man får veta hur allt kommer att gå till när jag åker in för att föda
Det känns skönt att vi ska få´den rundvandringen=)
Man vet ju absolut ingenting som förstföderska
Nu ska jag laga något att äta magen skriker efter mat

Kommentarer
Postat av: Maria

Bättre att laga mat än att göra som jag gjorde nyss... Vräkte i mig massa godis. Illa... Men gott! :)

2010-03-04 @ 17:56:31
URL: http://iamsthlm.blogg.se/
Postat av: Amis

Hej,



Vill du vara med och tävla om en glitter eyeliner från Make Up Store?

Ta i sådana fall en koll på min sida.



Ha det gott !

2010-03-04 @ 19:39:08
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0