Solen gör mig lycklig

God Middag!
Hur mår ni idag, bakfulla eller krya?;)
Jag mår så sjukt bra idag och känner mig alldeles lycklig
Jag vaknade av solens strålar som smög sig in genom fönstret i en glipa i rullgardinen
Underbart väder idag, klarblå himmel strålande sol och 3 grader varmt
Hur tar man vara på solen på bästa sätt när det fortfarande är ganska kallt ute?
Jag blir iaf såå lycklig av solens strålar
Det är underbart
Längtar till sommaren då man bara vill vakna tidigt för att hinna njuta så mycket som möjligt av dagarna
Packa picknic väskan och dra och sola och bada;)
Det kommer ju att vara en väldigt speciell sommar för oss i år
Vi ska ju ha våran underbara dotter den 16 Juni
Så det blir en familje sommar;)
Vi längtar så himla mycket efter vårat älskade barn
Men snart så, 3 månader kvar.
Det kommer definitivt att bli en spännande sommar
Har ni några planer inför sommaren?

Kommentarer
Postat av: christina

sv: tack så mycket :) ja verkligen

2010-03-13 @ 12:28:03
URL: http://christinafundin.blogg.se/
Postat av: robin hood

Fin blogg du har!, allt bra?

2010-03-13 @ 12:35:05
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: Ana

åh, sommaren i år ger mig faktiskt lite ångest.. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska åka till kroatien i några veckor eller om jag ska stanna hemma och sommarjobba.. Jag vet att det börjar bli dags för att bestämma sig.. men jag får se hur det blir :/

2010-03-13 @ 15:44:11
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0