Trevlig kväll, nu sängen

Nu åkte Kristoffer och Linda
Vi har haft en jätte trevlig kväll=)
Vi bestämde att vi skulle åka till de samma tid nästa Lördag
Så skulle de bjuda på mat och så skulle vi spela spel hos de den gången
Det ska bli trevligt
Jag älskar att spela sällskapsspel, så sjukt roligt
Vi spelade ju "med andra ord" nu ikväll
Har ni spelat det?
Det är såå roligt jag skrattar så jag nästan dör när vi spelar det
Linda sdrog till med den bästa förklaring någonsin
Hon skulle förklara ordet vasselin
Förklaringen löd såhär:
Nåt kletigt man har på läpparna och andra kroppsdelar
Jag skrattade tills jag grät...
hahahaha
Ne usch nu är jag trött, ska hoppa in i sängen
Vi hörs imorn igen
Sov gott alla fina!

Kommentarer
Postat av: Polle

Härligt att ni haft en rolig kväll :) Älskar att spela med andra ord, kan aldrig vara sura miner då :D Puss

2010-03-07 @ 10:44:07
Postat av: Ine Henriksen

Det lät mysigt! :)

Ha nu en riktigt bra dag!

Kramar

2010-03-07 @ 10:55:54
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0