Blir arg

Vet att man inte ska flascha sina problem
Men vill bara få skriva av mig
Och ni behöver inte läsa om det stör er

Bara önskar att du kunde förstå
Förstå hur du sårar
Förstå hur ont det gör
Förstå att jag inte orkar ge dig chans efter chans
Förstå att du förstör delar av mitt liv

Sanningen är den att jag inte kan sluta bry mig
Kunde jag det hade jag gjort det för länge sen
Jag önskar inget hellre än att jag skulle kunna bryta och stänga av
Vill inte känna detta onda

Fy faaan för dig
Jag hatar dig för allt du utsätter mig för
Hur kan du ens göra det?

Vill bara få skrika och gråta tills det onda försvinner
Tyvärr vet jag att det inte är så enkelt
Det hjälper inte ett skit att gråta
Det gör lika ont iaf...

Satan helvetes jävla skit fan

Förutom idiotiska människor i mitt liv så är allt underbart
Älskar min sambo och vår fina dotter :)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Tyvärr så e vi människor (lr vissa av oss) gjorda till att inte kunna stänga av :( Men bara skrik o gråt du så kan det kanske kännas lite bättre för stunden.. O släng lite glasflaskor när du ändå e igång ;) Puss

2010-11-22 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0