God Morgon!

Nu sitter jag här och har ätit min första LCHF frukost
Det blev 2stekta ägg och 2 skivor bacon
Så nu är jag mätt och belåten;)

Vädret kan ta sig i arslet
För fy farao vilket tråkigt väder vi har
Snöblandat regn, har hållt i sig ett dygn snart..

Nehe nu ska jag ta fram måttbandet och mäta
Ska mäta min kropps alla mått
Måste dokumentera så jag ser att jag äter rätt nu
Annars blir det fel och då funkar det inte ju=/
Men det framkallar ångest
Jag vill inte riktigt veta hur bred jag är :P
Men kanske roligare nästa vecka iofs:)
Får se det positivt.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Blev lite tidigare frukost för dig idag, bra jobbat! ;) Haha ne kan inte vara skoj att få se hur måtten egentligen e :P Men nu kan de ju bara bli mindre iaf ;) Puss

2010-11-23 @ 12:39:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0