Ska jag eller ska jag inte...?

Jag sitter här och funderar på om jag ska börja blogga igen eller inte
Vissa dagar är lusten stor och andra finns den inte alls=/

Det händer iaf saker nu
Lillskruttan blir snart ett halvår
Fatta den :P

Jag börjar komma igång ordentligt med min träning
Nu ska kilona bort
Jag sitter och drömmer om en fin kropp
Och jag vet ju att den inte kommer osm ett paket på posten
Nu gäller det att kämpa
Det är hårt
Träning och mat
Inget socker osv..
Det är kämpigt
men det är bara en kort period av mitt liv
Och det är värt mödan när man väl nått sin målvikt och kroppen man vill ha
Man mår så mycket bättre om man är nöjd med sig själv :D
Och när man äter bra och tränar regelbundet så mår man definitivt mycket bättre
Och man blir 10 gånger piggare.

Mitt slut mål är att tappa 10-15 kg
Beroende på hur mkt muskelmassa jag samlar
Det är ju inte vikten och kilona i sig som är det vikiga
Utan det är kroppen och midjemåttet ;)


Kommentarer
Postat av: Polle

Jaaa du får jättegärna börja blogga igen ;) Du kan ju alltid blogga när lusten faller på o skita i att de dagar du inte orkar :)

Skönt att du kommit igång med träning osv :) Jag vill tro (lr hoppas :P) att när man väl kommit över den spärren o börjar träna regelbundet så blir det inte lika jobbigt att göra det ;) O du har så rätt, underlättar mycket om man e nöjd med sig själv :)

Haha nja jag fattar inte att hon redan e ett halvår! :P Puss på dej min underbara <3

2010-11-19 @ 18:08:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0