Praktik

Nu har min andra syster också åkt hem=/
Tomt här nu, bara jag, nicco och lillan hemma
Men ganska skönt också faktiskt. har haft folk här konstant i nästan två veckor.
Nu blir det tillbaka till vardagen och och liulla familjen:)

Jag ska nu sätta mig och plugga lite
Imorn börjar ju min praktik, måste vara lite förberedd innan jag ska dit ju :-)
De kräver vissa förkunskaper innan man får ha praktik på sjukan
Jag var på skolan och gjorde de praktiska övningarna igen i fredags
Venprovtagning, katetersättning osv
Jag ska ju ha min praktik på barnakuten!!!
Är sååå nervös samtidigt som det ska bli sååå himla spännande
Jag hoppas att det ska gå bra och att jag passar in på sjukhuset i rcok osv;)

Nehe nu är det väl dags att sätta igång pluggandet

Hoppas ni haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0